Новий формат: гіпермаркет «Леруа Мерлен» у ТРЦ «Retroville»
29 травня компанія «Леруа Мерлен Україна», єдиний європейський гравець DIY-сегменту в Україні, відкриє перший гіпермаркет всередині торгово-розважального центру. Об’єкт загальною площею 4 805 кв. м розташується у ТРЦ «Retroville» за адресою проспект Правди, 47. Новий формат передбачає компактний магазин з меншою площею, але зі збереженням усіх перевірених попитом товарів. А також з оновленою візуальною концепцією у навігації й мерчандайзингу. Підготовка до відкриття тривала близько пів року.
Французька компанія «Леруа Мерлен» – один з найбільших європейських ритейлерів у DIY-сегменті (англ. Do it yourself – «зроби сам»), спеціалізується на товарах для будівництва, ремонту та облаштування житла.
Новий гіпермаркет української мережі в ТРЦ «Retroville» – не типового для компанії формату: середньої площі, з ущільненням викладки продукції, але водночас зі збереженням ефективності та асортименту основних груп товарів. 25 000 найменувань будуть представлені в 14 торгових відділах: будматеріали, інструменти, товари з дерева, кухні, електротовари, покриття для підлоги, товари для ванної кімнати, водопостачання, вироби з металу, фарби, товари для декору, освітлення та облаштування будинку. Розширений список з 50 000 товарів доступний на сайті ритейлера.
Абсолютно по-новому в торговій точці імплементують сім’ю підлогових покриттів: у зоні вибору будуть представлені варіанти з моментальною доступністю у магазині й з доставкою протягом 2-х днів з інших гіпермаркетів. Такий же підхід застосовується у відділах кухонь і зберігання. Ще однією особливістю магазину стане новий контрастний стиль: свіжа візуальна концепція у навігації й мерчандайзингу.
«Нова адреса низьких цін!» – головний слоган магазину «Леруа Мерлен» у ТРЦ «Retroville». Вартість товарів у всіх гіпермаркетах мережі нижче ринкових цін у середньому на 5-10%. Усе це завдяки величезному товарообігу, ефективній роботі з базою постачальників і розвитку 15 власних торгових марок.
Товари під власними торговими марками перевіряються і тестуються у європейських лабораторіях, а більшість з них мають підвищений термін гарантії і прийнятні ціни для кінцевого покупця. Французький ритейлер ставить перед собою мету пропонувати клієнтам актуальні й корисні рішення, тому асортимент пропонованих товарів формується відповідно до потреб міста.
Для якісного й прискореного обслуговування потоку клієнтів у новому гіпермаркеті працюватимуть 12 кас: 6 звичайних і 6 кас для самообслуговування. Усі відвідувачі зможуть скористатися низкою додаткових сервісів, серед яких: пункти видачі онлайн-замовлень, доставка товарів, окремі точки надання послуг для професійних будівельників та учасників програми лояльності, дитячі мінівізки й візки-автомобілі. Для гостей також доступна спільна з ТРЦ «Retroville» парковка на 3 200 місць.
Новий торговий об’єкт об’єднає під одним дахом 76 кваліфікованих співробітників, щоб кожен відвідувач мав можливість легко й швидко знайти потрібний йому товар.
Якісно й безпечно. Магазин буде працювати з дотриманням усіх санітарних вимог і рекомендацій Кабінету Міністрів України. Для працівників – щоденний температурний скринінг, використання масок і рукавичок, дотримання дистанції тощо. Для відвідувачів – масковий режим, обмеження по кількості людей на кв. м, місця для обробки рук спиртовмісними антисептиками, наявність інформаційних матеріалів, тимчасове маркування для перебування у черзі тощо.
Для клієнтів гіпермаркету доступні дві бонусні програми лояльності. Для професійних будівельників діє програма «Клуб Про»: за кожну покупку з використанням карти учасники отримують бонуси в розмірі від 3% до 6% і можливість їх обміну на товар або послуги, а також безкоштовну доставку в межах Києва.
Друга програма, яка діє для всіх клієнтів мережі, називається «Клуб Леруа Мерлен», дозволяє повернути товар протягом 365 днів без чеку, отримати додаткові два роки гарантії на власні торговельні марки, обміняти бонуси на різноманітні послуги.
«Більш ніж 30 років ми працюємо в DIY-сегменті, 10 років конкуруємо на ринку товарів для будинку, кухні та саду, 3 роки тому почали боротися з божевільною ціновою політикою конкурентів. Сьогодні ми адаптуємо бізнес до сучасних реалій і зміщуємо акценти роботи на digital-розвиток, омніканальну систему продажів і зручну доставку. Ми орієнтовані на те, щоб кожен наш клієнт зміг купити товар в один клік і забрати його біля будинку або за допомогою наших партнерів «Нова Пошта» та «Розетка» (навіть якщо замовник знаходиться в місті, де немає фізичного магазину «Леруа Мерлен»). Ми стаємо ще більш цифровими, ще більш доступними для клієнтів», – стверджує Седрік Броссе, генеральний директор «Леруа Мерлен Україна».
На українському ринку ритейлер представлений 5 гіпермаркетами – 4 з яких розміщені в столиці за адресами: вул. Полярна, 17А (площа 11 500 кв. м), пр. Броварський, 3В (площa 17 000 кв. м), вул. Саперно-Слобідська, 26 (площа 12 500 кв. м), Кільцева дорога, 12 (площа 8 200 кв. м). Ще один гіпермаркет розташований в Одесі за адресою Південна дорога, 1 (площу 13 000 кв. м) – перший регіональний об’єкт мережі.
Магазин у ТРЦ «Retroville» стане 6-м дитям компанії в Україні й 465-м у світі.
Про компанію:
Компанія «Леруа Мерлен Україна» – мережа гіпермаркетів, що спеціалізується на торгівлі товарами для будівництва, ремонту та облаштування житла, входить до складу «Леруа Мерлен», Франція. Перший гіпермаркет в Україні компанія відкрила 18 листопада 2010 року в Києві.
«Леруа Мерлен» є одним з найбільших європейських DIY-ритейлерів, який був заснований у 1923 році у французькому місті Не-ле-Мін Адольфом Леруа й Розою Мерлен.