События

Велика любов до маленьких сердець від соків «Садочок»

Благодійна акція «Велика любов до маленьких сердець» від бренда «Садочок» компанії PepsiCo в Україні покликана врятувати якомога більше діток із вродженими вадами серця.

благотворительность

З 1 квітня по 31 травня 10 копійок з кожного проданого літру соку «Садочок» компанія передасть на придбання імплантатів для дітей із вадами серця.  Більше інформації на сайті promo.sadochok.ua

За даними Міністерства охорони здоров’я України, щороку в нашій країні народжується близько 4 500 дітей із вадами серця, більшість із яких потребують хірургічного втручання. Причин для цього безліч – генетика, екологія, важкі пологи чи перенесені вагітною жінкою хвороби.

Ще кілька років тому такий діагноз означав, що дитину чекає операція або інвалідність, у найгіршому випадку навіть смерть. На щастя, медицина прогресує, і навіть найскладніші види серцевої недостатності можна вилікувати від народження. Для цього навіть не обов’язково проводити операцію на відкритому серці. Завдяки спеціальним імплантатам-оклюдерам можна закрити сердечний отвір. Вводяться вони через крихітний надріз, і через вену потрапляють до серця.

Такі операції проводять абсолютно безкоштовно в Національному інституті імені М. Амосова найкращі хірурги. Та є те, що лікарям не під силу – забезпечити кожну дитину з пороком серця імплантатом. Вартість оклюдера залежить від проблеми, яку він має вирішити, та варіюється від 30 000 до 100 000 гривень. А це абсолютно непідйомна сума для пересічної сім’ї.

Та всі разом ми змінимо ситуацію! Тепер кожен охочий зможе стати справжнім супергероєм для малюків із пороком. У рамках благодійної акції ТМ «Садочок» спільно з Українською Біржею Благодійності будуть зібрані кошти на закупівлю оклюдерів для тей із малозабезпечених сімей з різних регіонів України. А саме – 10 копійок з кожного проданого літра соків та нектарів «Садочок» будуть перераховані для допомоги діткам із вродженими вадами серця. Вибір оклюдера для кожного маленького серця відбуватиметься за індивідуальними показниками та відповідно до діагнозу.

«Можливо, комусь здається, що 10 копійок – крихітна сума, одна маленька монетка. Однак соки ТМ «Садочок» п’є вся Україна, і 10 копійок з кожного придбаного літра разом складають значну суму, завдяки якій можна зберегти життя дітям. До того ж, нашим споживачам не доведеться вибирати між доброю справою і грошима, бо вартість продукції залишиться незмінною. Наша «Велика любов до маленьких сердець» може врятувати багато життів і подарувати їм майбутнє. Таке, на яке вони заслуговують – із друзями, пригодами, мріями та без маминих сліз», – говорить Хамід Алішов, керівник напрямку маркетингу категорії Cоки компанії PepsiCo.

благотворительность

До проекту «Велика любов до маленьких сердець» долучилися наші свідомі партнери – торгові мережі METRO, Novus, Копейка, Епіцентр, Нова Лінія, ОKKO та WOG. Приєднуйтеся і ви! Зараз від кожного залежить, скільки дітей буде врятовано.