Даринок проводить реконцепцію та змінює якірного орендаря
Маркет-молл «Даринок» здійснює масштабну реконцепцію, яка покликана залучити аудиторію міленіалів та значно підвищити конкурентоздатність об’єкту.
На 2020 рік заплановано ряд концептуальних змін. По-перше, відбудеться репозиціонування фуд-корту в середині маркет-моллу. Загальна площа нової зони складе 1477 кв.м. По-друге, у маркет-моллі заплановано відкриття нового коворкінгу Platforma Office Club від Coworking Platforma. Простір буде розташований на 3 поверсі у 3Д корпусі й охопить площу у 3700 кв.м (800 посадкових місць).
Також серед пріоритетних напрямків розвитку Даринку на наступний рік є розширення пулу орендарів за рахунок всесвітньо відомих міжнародних гравців та створення нової зони розваг для дітей загальною площею 1700 кв.м.
Першим кроком у реалізації нової стратегії маркет-моллу є зміна продуктового якоря. Ним стає лідер українського ринку роздрібної торгівлі –«Сільпо». Загальна площа нового супермаркету складе 3000 кв.м., з яких 1650,6 кв.м. – площа торгового залу.
«Нашою метою є задоволення актуальних потреб відвідувачів Даринку, тому новим якірним орендарем став інноваційний лідер українського ринку продуктового рітейлу – супермаркет «Сільпо», – розказує Єгор Верлооченко, генеральний директор маркет-моллу «Даринок». – Очікуємо, що завдяки появі «Сільпо» нам вдасться додатково збільшити трафік відвідувачів більш ніж на 5 %».
Офіційне відкриття магазину відбудеться 21 грудня, і він стане вже 16-м дизайнерським об’єктом мережі «Сільпо», який розташований у Києві. Авторський концептуальний дизайн супермаркету виконаний у стилі Великого Шовкового шляху. “Простір та інтер’єр відображають культуру стародавніх торговельних шляхів Сходу з його екзотичними атрибутами та романтикою пустелі. Цього вдалося досягти за допомогою автентичних інсталяцій, елементів декору та пустельній кольоровій гамі, а також тематичному зонуванню нового супермаркету”, – пояснює маркетинг-директор «Сільпо» Катерина Огуряєва. Які концептуальні зони будуть всередині, рітейлер до відкриття магазину традиційно не розголошує.
Посилення tenant-mix Даринку – це лише частина комплексної стратегії маркет-моллу, який прагне відповідати світовим тенденціям рітейлу, адаптуватись до актуальних викликів ринку, що дасть змогу укріпити конкурентні позиції та розширити сегмент споживачів за рахунок нових аудиторій.
Нагадуємо, що маркет-молл «Даринок» – унікальний торговий об’єкт для України, який являє собою симбіоз традиційного ринку та шопінг-центру. Завдяки такому позиціонуванню за 15 років роботи трафік відвідувачів маркет-моллу виріс понад 11 млн чоловік на рік. Показник вакантності по об’єкту склав менше 1 %. Кількість орендарів налічує 3,5 тис. суб’єктів. Торгова площа комплексу збільшена до 43,5 тис. кв.м., а загальна – до 68 тис. кв.м.