Здоровий перекус — йогурт
Пандемія коронавірусу вплинула на всі сфери життя. Нові умови диктують нові тренди — зокрема, люди стали уважнішими до власного здоров’я і почали приділяти більше уваги здоровому харчуванню.
15-го квітня за ініціативи бренду «Слов’яночка» компанії PepsiCo Ukraine відбулась онлайн-конференція «Тренди Здорового Перекусу», в якій взяли участь:
- Сніжана Аблулліна, комерційна директорка компанії Nielsen Ukraine: доповідь про актуальні світові та національні тренди у здоровому харчуванні;
- Оксана Скиталінська, лікарка-дієтологиня, віце-президентка Асоціації дієтологів України та засновниця Академії Довголіття: лекція про особливості підтримки здоров’я в період пандемії;
- Асель Сатенова, керівниця молочного бізнесу компанії PepsiCo Ukraine: доповідь про напрями розвитку молочної продукції.
Що відбувається на ринку йогуртів?
Здоровий спосіб життя завжди був у топі питань, які хвилюють українців, але сприйняття, що саме складає зміст цього поняття, за останні роки змінилося. Комерційна директорка компанії Nielsen Ukraine Сніжана Аблулліна розповіла, що 10 років тому українці асоціювали піклування про здоров’я з досить базовими речами: наприклад, прогулянками на свіжому повітрі чи обмеженням себе у відверто шкідливій їжі. Тепер питання здоров’я асоціюються і з ментальним, і з соціальним здоров’ям, і зі збалансованим харчуванням та продуктами, які підходять персонально кожній людині. У сучасних українців є запит на те, щоб продукти складалися з простих та зрозумілих інгредієнтів, були поживними і захищали імунітет. Але при цьому українці не готові жертвувати смаком, тож продукти мають бути збалансовані і з точки зору корисних, і смакових властивостей.
«Під час пандемії у кошику більш ніж 63% споживачів обов’язково були присутні свіжі фрукти, овочі, ягоди, м’ясо, риба. Навіть у тих категоріях продуктів, які асоціюються з чимось здебільшого смачненьким, а не корисним, українці тепер шукають здоровіші альтернативи. Фруктові снеки та злакові батончики ще 2-3 роки тому не були популярні взагалі, а зараз їх регулярно купують 7% українців.
Український споживач мало чим відрізняється від європейського та американського. Аналізуючи успішність продуктових новинок на західних ринках, прослідковується тенденція — це були не лише смачні, а ще й натуральні, органічні, екологічні продукти. Аналіз українського ринку підтверджує ці тенденції і має свої локальні особливості: українці дедалі частіше обирають продукти без цукру, з мінімумом інгредієнтів, а ще — вироблені в Україні з локальних продуктів, зокрема українського молока та фруктів й овочів із місцевих фермерських господарств.
А ще українці — по-справжньому молочна нація. Вони люблять молочні продукти, і цифри це підтверджують. 61% українців, а на початок 2021 року — 67%, обов’язково клали у свій кошик щось молочне, роблячи покупки в супермаркеті чи звичайному магазині: масло, йогурт, молоко тощо. Мегапопулярні йогурти, десерти з нижчим рівнем жиру, без цукру, з дуже простим та зрозумілим складом (білі йогурти)», — розповіла Сніжана Аблулліна, комерційна директорка компанії Nielsen Ukraine.
Йогурт як healthy snack: точка зору нутриціоніста
Про те, чим корисні вітаміни та мінерали, що містяться в йогурті, як впливають на метаболізм людини та яку додаткову користь для здоров’я несуть нові йогуртові тренди, розповіла лікарка-дієтолог та нутриціоніст Оксана Скиталінська.
«Наше харчування має відповідати дуже простим принципам: бути різноманітним, збалансованим і відповідати індивідуальним потребам. Молочні продукти входять до складу так званої тарілки здорового харчування. Вони є легкозасвоюваним джерелом якісного білка та кальцію, молочного жиру та лактози. Якщо говорити про йогурт, то в його складі є три дуже важливі компоненти — молоко, термофільний стрептокок і лактомолочна паличка. І такий йогурт із дуже простим складом містить cаме ті речовини, які мають бути в щоденному раціоні», — пояснила Оксана Скиталінська, лікарка-дієтолог, віце-президентка Асоціації дієтологів України.
Україна наслідує світові тренди: новинки презентує молочний бренд «Слов’яночка»
У фінальній частині івенту відбулася презентація нових йогуртів «Слов’яночки» — класичний без наповнювача, «Полуниця» та «Персик», які є чудовим вибором для здорового перекусу, оскільки виготовлені зі 100% молока та натуральної закваски зі зменшеним вмістом цукру, без консервантів та штучних барвників.
«Наша місія — дарувати усмішки нашим споживачам. Своїми продуктами ми допомагаємо споживачеві виробити звичку харчуватися вчасно і корисно, радіти тому, що він стежить за своїм самопочуттям, турбується про себе. Це створює гарний настрій, мотивує жити і творити. Йдеться зокрема і про ментальне здоров’я.
Ми вам пропонуємо подивитися на йогурти по-новому і відвести їм нове місце у харчуванні, а саме — здорового перекусу в той невеликий проміжок часу між сніданком, обідом та вечерею, коли хочеться з’їсти щось смачне. Завдяки йогуртам цей перекус можна зробити максимально здоровим, корисним і легким», — розповіла Асель Сатенова, керівниця молочного бізнесу компанії PepsiCo Ukraine.
Здорове харчування — тренд, який не застаріє. У сучасному світі, коли споживач не готовий поступатися ні смачним, ні корисним, його вибором стануть продукти, які поєднують ці властивості. Зокрема, йогурти зі 100% натурального молока без наповнювача або саме з тим наповнювачем, який є улюбленим із дитинства, — полуниця та персик.
Коронавірус замкнув українців у власних домівках і навчив дослухатися до будь-яких сигналів організму. Змінилися і пріоритети в характеристиках продуктів — зараз споживач готовий платити більше і купувати ті новинки, які корисні для фізичного та ментального здоров’я. Але бажання «потішити себе» теж нікуди не зникло, тож увагу привертають смачні продукти, які мають корисні властивості.
Про PepsiСo в Україні
Компанія PepsiСo — один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями ТОВ «Сандора» і ПрАТ «Вімм-Білль-Данн Україна».
Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, питна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація — на www.pepsico.ua