Це було Parfait! Як минув Тиждень Франції в Україні на прикладі мапи здійснених планів
Іще більше Франції в серці – виконано. Відчути нові витончені смаки вина, дізнатися б’юті-секрети парижанок, познайомитися з новими брендами, скористатися знижками, влаштувати вечір незабутньої подорожі – ні, це не наполеонівські плани, це вже приємні спогади для учасників Тижня Франції.
З 3 до 10 грудня в Україні тривав проєкт «Більше Франції», який вже вдруге поспіль успішно реалізувала Франко-українська торгова палата (CCIFU). Протягом семи днів українці в Києві, Одесі, Львові, Дніпрі встигли відчути мистецтво життя по-французьки, лишаючись у рідному місті. Далі – по пунктах, біля яких учасники впевнено поставили б «плюс».
Познайомилися
Долучившись до ініціативи CCIFU, усі охочі мали змогу дізнатися чи познайомитися ближче з понад 50-ма французькими брендами. Це магазини сегменту fashion, продукція б’юті-сфери, гастрономічні товари, усе для занять спортом, товари для побуту, декору та інтер’єру, а також компанії сфери послуг (ресторани, банки, фармацевтичні, транспортні, освітні компанії). Серед учасників проєкту «Більше Франції» – Auchan, Renault, L’Oreal, Caudalie, Lancôme, Yves Rocher, L’Occitane в Provence, Tefal, Укрсиббанк, Air France, Gien, Citronelle, René Furterer, Paul, Egis, Institut Français d’Ukraine, Biocodex, Crédit Agricole, сім’я ресторанів Très Français, Wine Democracy, ЦУМ, Wine Egoist, Decathlon та інші. Більшість споживачів в Україні можуть назвати не більше 10 французьких брендів, однак під час Тижня Франції відкрили для себе нові торгові марки. Так, б’юті-блогерка Анна Суворова відзначила, що регулярно користується косметикою французьких брендів, однак не з усіма ними була знайома, тож кількість компаній-учасників приємно-здивувала.
Спробували
Лише протягом тижня можливо насолодитися таким розмаїттям вишуканих смаків традиційної французької кухні, адже партнери реалізували для відвідувачів справжні кулінарні подорожі регіонами, пропонували святкове меню, влаштовували гастрономічні тури. А в передостанній день проєкту цінителі французьких вин мали змогу оцінити найтонші нотки їх смаку та аромату під час двох дегустацій від партнерів.
«Мистецтво жити по-французьки – для мене це в першу чергу їжа і взагалі задоволення від життя», – поділилася учасниця Тижня Франції Юлія-Аврора Огородник.
Навчилися
Утім, українці в рамках ініціативи CCIFU не лише дізналися про нові продукти, а й відкрили для себе нові хобі та здобули цікаві знання. Виробництво фаянсу – звучить як щось сакральне, але партнери Тижня Франції вирішили втаємничити у своє ремесло охочих долучитися до майстер-класу. Натомість дітлахи вже на початку грудня створювали собі святковий настрій під час майстер-класу з випічки різдвяного печива.
Ну й насамкінець, яка ж жінка не мріяла б дізнатися, як француженкам вдається завжди бути такими елегантними, випромінювати красу та здоров’я, сяяти молодістю? Завісу цих таємниць українкам відкрили на майстер-класі «Б’юті-секрети парижанок».
Крім того, в межах освітньої програми проєкту студенти мали змогу дізнатися більше про стажування з інжинірингу, зареєструватися на курси французької мови ще до початку офіційної реєстрації.
Заощаджували, вигравали, отримували
Виграти тест-драйв новенького авто, отримати безкоштовну консультацію стоматолога, оновити гардероб елегантними сукнями та стильним взуттям зі знижками, поповнити косметичку б’юті хітами, ще й отримавши подарунки – Oui oui, c’est possible! Бренди-учасники Тижня Франції реалізували спеціальні пропозиції й програми лояльності, влаштовували розіграші, акції, дарували подарунки, аби споживач отримав можливість доступно оцінити якість, смак, розкіш французьких товарів та послуг.
Подорожували
Більше Франції – більше відкриттів! На один вечір українці мали шанс, нікуди не виїжджаючи, опинитися в історичному регіоні північно-східної Франції – Ельзасі й проникнутися розкішною, святковою, але водночас легкою та невимушеною атмосферою заходу. Адже так приємно зануритися в думки під келих ігристого та насолодитися місцевою кухнею та досконалими смаками десертів.
Тож Тиждень Франції вже став історією, але далі буде. «Ми бачимо, що в Україні є попит на подібні заходи, тут стрімко зростає культура споживання, люди сьогодні цінують не лише смакову складову або візуальні характеристики продукту, а й його високу якість. Водночас ми допомагаємо і самим торговим маркам – голосно заявити про себе та завоювати прихильність споживача», – підсумувала директорка Франко-української торгової палати Мод Жозеф.