Події

Здорове харчування: нові тренди

Необхідність проводити більше часу вдома змінила звички населення України. Про основні тренди здорового харчування розповіли експерти на онлайн-конференції «Тренди Здорового Перекусу», яка відбулась за підтримки компанії PepsiCo Ukraine.

здорові йогурти

Як змінилися звички населення України у 2020 році

Окрім того, що люди стали більше працювати з дому, вони більше часу проводять з родиною або спілкуються з близькими за допомогою відеозв`язку, більше прибирають та готують/печуть, більше часу витрачають на онлайн розваги, а бюті-процедури перенесли з салонів додому.

В той же час у 2020 році нові потреби посилюють тренд на турботу про здоров`я. На перший план виходять теми ментального та соціального здоров`я, укріплення імунітету, здорового харчування, спорту.

За результатами опитування, 24% українців почали більше їсти під час карантину, 38% — набрали зайву вагу, 17% — почали активно займатися спортом.

Тренди здорового харчування

Один з найпопулярніших трендів, що поширюється Європою, — це йогурти без цукру. Українці також стали звертати більше уваги на продукти, які є основою здорового харчування. Але при цьому вони не готові жертвувати смаком.

Отже, основні тренди здорового перекусу:

  1. Вимушений домашній стиль життя спонукає українців більше турбуватись про себе та переглядати підхід до здорового харчування.
  2. Споживачі готові купувати продукти, які відповідають ідеям здорового свідомого харчування. Корисні інгридієнти та натуральність – один із приорітетів.
  3. Слідкуючи за трендами в Європі, українці також активно досліджують корисні альтернативи звичних продуктів.

Нові йогурти «Слов’яночки» натуральний, «Полуниця» та «Персик» —  заслужено претендують на звання здорових перекусів, оскільки виготовлені зі 100% молока та натуральної закваски і не містять доданого цукру. 

здорові йогурти

«Наша місія — дарувати усмішки своїм споживачам. Своїми продуктами ми допомагаємо споживачеві виробити звичку харчуватися вчасно і корисно, радіти тому, що він стежить за своїм організмом, турбується про себе. Це створює гарний настрій, мотивує жити і творити. Йдеться зокрема і про ментальне здоров’я», — пояснює Асель Сетенова, керівниця молочного бізнесу компанії PepsiCo Ukraine.