Здорове харчування: нові тренди
Необхідність проводити більше часу вдома змінила звички населення України. Про основні тренди здорового харчування розповіли експерти на онлайн-конференції «Тренди Здорового Перекусу», яка відбулась за підтримки компанії PepsiCo Ukraine.
Як змінилися звички населення України у 2020 році
Окрім того, що люди стали більше працювати з дому, вони більше часу проводять з родиною або спілкуються з близькими за допомогою відеозв`язку, більше прибирають та готують/печуть, більше часу витрачають на онлайн розваги, а бюті-процедури перенесли з салонів додому.
В той же час у 2020 році нові потреби посилюють тренд на турботу про здоров`я. На перший план виходять теми ментального та соціального здоров`я, укріплення імунітету, здорового харчування, спорту.
За результатами опитування, 24% українців почали більше їсти під час карантину, 38% — набрали зайву вагу, 17% — почали активно займатися спортом.
Тренди здорового харчування
Один з найпопулярніших трендів, що поширюється Європою, — це йогурти без цукру. Українці також стали звертати більше уваги на продукти, які є основою здорового харчування. Але при цьому вони не готові жертвувати смаком.
Отже, основні тренди здорового перекусу:
- Вимушений домашній стиль життя спонукає українців більше турбуватись про себе та переглядати підхід до здорового харчування.
- Споживачі готові купувати продукти, які відповідають ідеям здорового свідомого харчування. Корисні інгридієнти та натуральність – один із приорітетів.
- Слідкуючи за трендами в Європі, українці також активно досліджують корисні альтернативи звичних продуктів.
Нові йогурти «Слов’яночки» — натуральний, «Полуниця» та «Персик» — заслужено претендують на звання здорових перекусів, оскільки виготовлені зі 100% молока та натуральної закваски і не містять доданого цукру.
«Наша місія — дарувати усмішки своїм споживачам. Своїми продуктами ми допомагаємо споживачеві виробити звичку харчуватися вчасно і корисно, радіти тому, що він стежить за своїм організмом, турбується про себе. Це створює гарний настрій, мотивує жити і творити. Йдеться зокрема і про ментальне здоров’я», — пояснює Асель Сетенова, керівниця молочного бізнесу компанії PepsiCo Ukraine.