Події

Не обов’язково чути музику, щоб її грати: уривок із книги «100 фактів про музику», #книголав

Які мелодії можуть врятувати життя, а які мають попереджати про дотримання швидкості? Як барабани розповідають про історію Африки? Що відбувається в нашому мозку, коли ми слухаємо музику? 

Відповіді на ці та інші запитання містить науково-популярне видання Джерома Мартіна, Еліс Джеймс, Лена Кука та Алекса Фріта. 

«100 фактів про музику» — продовження улюбленої серії для дітей від видавництва #книголав. Це видання — подорож у різноманітний світ музики, що дозволить малечі провести час із задоволенням і користю. 

100 фактів про музику

Публікуємо уривок із книги:

  1. Не обов’язково чути музику, щоб її грати.

Повна або часткова втрата слуху не заважає людям створювати музику. Кожен, хто переживає досвід втрати слуху, відчуває це по-різному. Музиканти, які не чують, знаходять власні способи відчувати та створювати музику.

Signmark: Фінський репер

Signmark чує темп і ритм музики через навушники. Беручись за написання пісні, він починає з басів і використовує їх як орієнтир, створюючи решту композиції.

Людвіг ван Бетховен: Німецький композитор

Бетховен використовував кісткову провідність. Він прикріплював до піаніно стрижень і тримав його між зубами, щоб відчувати музичну вібрацію щелепою.

Евелін Гленні: Шотландська перкусіоністка

Гленні виступає босоніж, щоб зчитувати вібрацію ногами. Вона порівнює своє тіло з величезним вухом, здатним відчувати різний ритм і висоту.

SignKid: Репер, родом із Гани

Цей лондонський репер створює музику з постійним ритмом 90 ударів на хвилину. Це дає йому змогу звірятися з власним пульсом, щоб підтримувати ритм музики.

Азарія Тан: Сингапурський піаніст

Коли сингапурський піаніст учив нові музичні твори, він грав, а вчитель під час цього натискав на передпліччя свого учня. У такий спосіб учитель демонстрував, наскільки сильно чи мʼяко потрібно натискати на клавіші.