Новий соціальний проект #будьмо_відповідальні
14 вересня у світі відзначається День відповідального споживання пива. Цієї дати Carlsberg Ukraine і AB InBev Efes об’єдналися, щоб разом сказати ні продажу алкоголю неповнолітнім. Пивовари проводять спільні акції, закликаючи усі торговельні мережі під жодним приводом не продавати пиво тим, кому ще немає 18.
День відповідального споживання пива — це захід, який проводиться щорічно в більшості країн ЄС, а також в США, Бразилії, Китаї та ін. У цей день у всьому світі проводяться різні заходи, спрямовані на пропаганду помірного і відповідального споживання алкоголю. Пивовари України вирішили перейняти досвід колег, сфокусувавшись на проблемі вживання алкоголю неповнолітніми. Протягом декількох років найбільші пивоварні компанії AB InBev Efes і Carlsberg Ukraine, спільно з іншими колегами по ринку і партнерами в торгівлі, проводять заходи, спрямовані на неприпустимість продажу алкоголю дітям. У цьому році в рамках проекту вони запускають кілька акцій, спрямованих на підвищення обізнаності продавців роздрібних магазинів і на допомогу батькам підлітків.
14 вересня співробітники Carlsberg Ukraine та AB InBev Efes одягнуть брендовані футболки із закликами не продавати алкоголь неповнолітнім та особисто прийдуть у торговельні точки, щоб роз’яснювати, чому не можна бути байдужим до цієї проблеми. Представники пивоварів залишать у місцях продажів особливі подарунки, які нагадуватимуть продавцям про захід.
Цього ж дня у мережі Faceboоk пройде флешмоб #будьмо_відповідальні. Пивовари запрошують кожного дорослого приєднатися, розмістивши рамку із закликом на своєму аватарі. Таким чином, усі, хто підтримає акцію, зможуть заявити про свою позицію.
AB InBev Efes та Carlsberg Ukraine не зупиняються на цьому. Пивовари запускають діджитал-проект Чек-лист для батьків #будьмо відповідальні. Для участі у ньому запрошені провідні українські психологи. Експерти підготували цикл відеорекомендацій, що допоможуть батькам знайти підхід до своїх дітей. Не забороняти та повчати, а шукати причини – ось ефективний шлях, щоб застерегти підлітків від алкоголю.
Психологи вважають, що найчастіше дітей штовхає до випивки відсутність довіри до батьків та труднощі у спілкуванні з ними. Тому чек-лист – це практичні кроки, які допоможуть збудувати стосунки з підлітками на основі взаємоповаги, любові та довіри.
Відео відповідають на питання:
- як спілкуватися з підлітками, щоб вони не просто слухали, а чули батьків;
- які кроки дорослих провокують дітей випивати;
- що робити, якщо від дитини пахне алкоголем;
- коли та як ефективно говорити з дітьми на тему алкоголю;
- як збудувати такі стосунки, за яких алкоголь підлітка не цікавитиме.
«Цей проект допоможе батькам зрозуміти та усунути причини, що спонукають підлітків до вживання алкоголю. Поведінкові установки зароджуються, перш за все, усередині родини, а вже потім розповсюджуються у суспільстві. Тому задля розвитку культури вживання алкоголю ми ініціюємо проекти, які спонукатимуть людей до обговорення та спільного пошуку правильних рішень », ― коментує ідею проекту Дмитро Шпаков, президент AB InBev Efes.
«Як один з лідерів ринку пива в Україні, Carlsberg Ukraine не може залишатися осторонь проблеми споживання алкоголю неповнолітніми. Ми усвідомлюємо її наявність у суспільстві, тому підтримуємо акцію та інші громадські ініціативи, які популяризують ідею відповідальності дорослих – виробників, продавців, батьків і просто оточуючих, – за захист дітей від алкоголю, та резонують із однією зі стратегічних цілей компанії – «НУЛЬ безвідповідального споживання», ― говорить Євгенія Піддубна, старший директор з корпоративних відносин Carlsberg Ukraine.